چه لباس هایی همیشه مد هستند؟

با این لباس ها همیشه خوشتیپ بمانید!
خلاصه

خرید لباس هایی که همیشه مد هستند هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زیبایی برای شما به صرفه می باشد. ما به شما شلوار، مانتو، کفش، شال، کیف و... که از مد نمی افتند و همیشه مد هستن را معرفی خواهیم کرد. تا در هر شرایطی خوشتیپ باقی بمانید.

1401/1/20
1016 بازديد
با این لباس ها همیشه خوشتیپ بمانید!

لباس هایی که همیشه مد هستند!


سوالی که ممکن است در هنگام خرید لباس برای اکثر ما پیش بیاید این است که لباس هایی که همیشه مد هستند کدامند؟ تا بتوانیم همیشه با آن خوشتیپ بمانیم.

امروزه با افزایش تنوع در مد و فشن لباس ها و اکسسوری های متنوعی همه روزه راهی بازار می شوند. این لباس ها در طیف گسترده ای از رنگ ها قرار دارند که ممکن است گاها ما را در انتخاب الگوی درست دچار سردرگمی کنند.
هنگام انتخاب استایل درست باید توجه داشتیم باشیم. اجزای استایل که شامل : مانتو، کیف زنانه، اکسسوری، کفش ، شال و ... می شوند با یک دیگر به خوبی هماهنگی داشته باشند.
رنگ ها از تاثیرگزارترین معقوله ی هر انتخاب می باشند. تاثیر شگرف روانشناسی رنگ ها در انتخاب هر فرد برای بهتر دیده شدن انکار ناپذیر است. در اینجا به شما توضیح خواهیم داد که برای همیشه خوشتیپ بودن از کدام لباس ها بیشتر استفاده کنید.
برای اینکه بدانید لباس هایی که همیشه مد هستند کدامند؟ و یا اینکه کدام لباس ها و استایل ها هیچگاه از مد نخواهند افتاد. در این مقاله برای شما اصول صحیح شیک پوشی را شرح خواهیم داد پس در ادامه با مجله کالاتیتر همراه باشید .

 

برای خوشتیپ ماندن کت و بلیزر رنگ خنثی بپوشید:

لباس هایی که از مد نمی افتند

اگر تا به حال کت های بلیزر را به هر دلیلی امتحان نکرده اید امروز به شما توضیح خواهیم داد که کت های بلیزر به چه صورت هستند.
کت ها در دسته های رسمی و بلیزر و اسپرت قرار می گیرند. خیلی از ما کت های رسمی و کلاسیک را برای مهمانی ها و یا قرار های خاص استفاده می کنیم و با آن آشنایی کامل داریم.

کت های بلیزر از آن دسته کت هایی هستند که شما در آن ها احساس راحتی می کنید. کت های بیلیزر جزء لباس هایی که همیشه مد هستند، است. برای انتخاب یک کت بلیزر مناسب و خوب دقت داشته باشید که دستان خود را به جلو بکشید در این حالت شما باید احساس راحتی کنید.
کت های بلیزر و کت های کلاسیک خود را به رنگ خنثی و یا به رنگی انتخاب کنید که جلب توجه نکند. این مدل رنگ ها باعث می شود شما بتوانید لباستان را بارها و بارها بپوشید.

 

کفش های لوفر و کتونی سفید:

کفش هایی که از مد نمی افتند

دوتا از پرکابرد ترین سبک پوشش ، سبک اسپرت و رسمی می باشد. کفش های لوفر معمولا رویه ی براقی دارند و کفش هایی پشت باز هستند. این مدل کفش ها نهایتا پاشنه های یک الی دو سانتی خواهند داشت. و برای تکمیل تیپ های رسمی شما بسیار انتخاب مناسبی خواهند بود. کفش های لوفر در عین زیبایی بسیار راحت اند پس نگران این مورد نباشید.
کفش های کتونی که معرف حضور همگی شما هستند. این کفش ها برای پیاده روی های طولانی مدت ساخته شده اند و برای تیپ های اسپرت و کژوال انتخاب اول اکثر افراد می باشند. قالب این کفش ها راحت است. کفش های کتونی هم با لژ های 2 سانتی و هم با لژ های بزرگ تر را می توانید در بازار پیدا کنید.

 

شال رنگ نود و خنثی :

شال هایی که همیشه مد هستند

امروزه تنوع در طرح های شال و روسری حرف اول را می زند. به این صورت که شما می توانید شال مورد نظر خود را در هر رنگ، طرح و جنسی به راحتی پیدا کنید.
شالهای تک رنگ بدلیل شیک بودن و اینکه جزء لباس هایی که همیشه مد هستند قرار دارد. و هیچگاه از مد نخواهند افتاد بسیار پر طرفدارند.
از جمله رنگ های پر فروش سال برای فصل های گرم رنگ های نود وخنثی می باشند. لذا دقت داشته باشید در انتخاب رنگ شال بسیار دقت کنید.

شال ها بیشترین تماس را با صورت شما دارند و می توانند رنگ شما را روشن تر و یا تیره تر جلوه دهند. پس انتخاب رنگ صحیح برای شال خود را در اولویت بگذارید.
بطور مثال اگر پوستی روشن دارید از رنگ هایی که در طیف خاکستری و آبی خیلی روشن قرار می گیرند باعث می شود صورت شما بی روح جلوه کند. ولی اگر پوستی تیره دارید از اکثر رنگ های روشن می توانید استفاده کنید.

 

جین راسته و آبی زغالی:

شلوارهایی که همیشه مد هستند

شلوار های جین راسته از جمله شلوار هایی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند.
شما می توانید این شلوار ها را با اکثر لباس ها و استایل های خود ست کنید. از دیر باز شلوار های جین آبی در مد و فشن بسیار محبوب بوده است پس داشتن یک شلوار جین راسته و آبی زغالی یا تیره در کمد لباسیتان خالی از لطف نیست.

 

کیف دوشی و کلاچ رنگ خنثی :

کیف هایی که همیشه مد هستند

یکی از تاثیر گزارترین و پرکاربرد ترین اکسسوری برای استایل خانم ها کیف ها می باشند. مد امسال به این صورت است که هم کیف های بزرگ و هم کیف های کوچک را در طرح ها و ابعاد های متفاوت راهی بازار می کنند.
کیف های دوشی را معمولا هنگامی که به خرید می روید استفاده کنید چرا که هم وزن بیشتری دارند. و هم در استایل شما بیشتر دیده می شوند.
پس برای هنگامی که می خواهید به یک قرار خاص بروید کیف های کلاچ بهترین گزینه است.
کیف های کلاچ محدود به یک اندازه ی خاص نیست ولی ماهیت آن این است که ابعاد کوچکی داشته باشد.
اگر کیف های خود را به رنگ خنثی انتخاب کنید قطعا استایل شما شیک تر خواهد بود. دقت داشته باشید رنگ های نود و خنثی هیچگاه تکراری نخواهند شد .

 

شومیز سفید و مشکی :

شومیزهایی که همیشه مد هستند

شومیز ها در فصل های گرم به خصوص در تابستان بسیار پر طرفدار اند
این لباس ها بدلیل سبکی و خنک بودن حس خوبی را به شما القا خواهند کرد
قد شومیز ها کوتاه است پس می توانید به همراه آن کت و یا هر لباس دیگری را بپوشید.
دقت داشته باشید شومیز هایی با رنگ مشکی و سفید از آن دسته لباس هایی که همیشه مد هستند و شما می توانید آن را بار ها و بار ها بپوشید.
شومیز ها را معمولا با شلوار های جین راسته و شلوار های اسکینی ست می کنند .
شما می توانید با این ست هم از کفش های پاشنه دار و هم از کفش های اسپرت استفاده کنید.
یا این ترکیب معمولا کیف های کوچک ست می شود.

با این لباس ها همیشه خوشتیپ بمانید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟